ماشین ها

ماشین ها

جزئیات رسمی هوندا سیویک تایپ R بازار اروپا

سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۰۱ ق.ظ

پادشاه دیفرانسیل جلوی هوندا در جهنم سبز در تصاویر زیبای جدیدی به تصویر کشیده شده و همچنین جزئیات جدیدی از آن برای بازار اروپا منتشر شده است. سیویک تایپ R جدید آماده‌ی ورود به خط تولید در سوئیندون بریتانیا است.

2017 Honda Civic Type R
هوندا از تأسیسات ساخت خودروهای خود در اروپا اقدام به صادرات این خودرو به کل کشورها خواهد کرد که از جمله این بازارها می‌توان به ژاپن و آمریکای شمالی (برای اولین بار) اشاره کرد.

2017 Honda Civic Type R


در قلب این خودرو پیشرانه‌ی 4 سیلندر 2 لیتری توربو با قدرت 315 اسب بخار و گشتاور 400 نیوتون متر قرار دارد. این پیشرانه منحصراً به گیربکس 6 سرعته دستی متصل شده است. سیویک تایپ R به 5.7 ثانیه زمان نیاز دارد تا بتواند از سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد. حداکثر سرعت آن نیز 272 کیلومتر در ساعت اعلام شده است. مصرف سوخت متوسط این خودرو در هر صد کیلومتر برای با 7.7 لیتر بوده و در هر کیلومتر نیز 176 گرم دی‌اکسید کربن تولید می‌کند.

2017 Honda Civic Type R


این هاچبک جمع‌وجور داغ که بزرگ‌تر از نسل قبلی خود بوده دارای کیت بدنه اسپورت چشمگیر در مقایسه با سیویک های عادی است. سیستم‌های کمک‌راننده متنوعی چون پایش نقاط کور، پایش ترافیک محیطی و تکنولوژی‌های ایمنی فعال در تایپ R جدید نصب شده‌اند.
خریداران بریتانیایی باید حداقل 30995 پوند (43878 دلار) برای خرید ارزان‌ترین نسخه سیویک تایپ R جدید بپردازند. انتظار می‌رود این خودرو در آمریکا بهایی در حدود 33900 دلار داشته باشد.
  • مهسا نجاتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی